کانال نویسی یا وبلاگ نویسی؛ مسأله اینست

واقعیت این است که وبلاگ نویسی را به نوشتن در هر کجای دیگر اینترنت ترجیح میدهم به دلایل زیادی. یکی اینکه می توان کمی طولانی تر نوشت و مجبور نیستی با کمترین کلمات ممکن تلگرافی مطلبی را برسانی و برای همین مجبوری دقیق و مرتب فکرت را جمع کنی و بنویسی. از همه مهمتر اینکه در وبلاگ امکان دسته بندی مطالب و آرشیو  هست و همچین امکان کامنت گذاری و بنابراین یکطرفه نیست. این همه را گفتم که بگویم وبلاگم تعطیل نشدنی است و همچنان گاه و بیگاه اینجا خواهم نوشت.
من که از منتقدان سرسخت کانال نویسی بودم و اصلا از اینکا رخوشم نمیاید کم کم متوجه شدم قرار نیست کانال جمع کردن مطالب دیگران از اینور و انور باشد و دادن همان مطالب به خورد خلق الله و تبلیغ خالی برای یارکشی. میتوان چیزهایی را که میخواهی فراموش نکنی انجا بنویسی. برای همین اول کانالی شخصی و یک نفره برای خودم راه انداختم تا بعدها یادم بماند و بعد کم کم دوستانی هم پیدا شدند. اول دو سه و نفر و بعد کمی بیشتر. چیزهایی را که میخواهم یادم بماند اینجا می نویسم، در این کانال زیر که لینکش را گذاشته ام:
دم آ دم

یک دیدگاه برای ”کانال نویسی یا وبلاگ نویسی؛ مسأله اینست

  1. من هم نوشتن در وبلاگ رو به هرجای دیگه از جمله تلگرام ترجیح میدم. اوریجینال تره و دوطرفه. شاید هم به نیروی مقاومت من دربرابر تغییرات مرتبط باشه. اما حریم امن تری هم هست به نسبت سایر رسانه ها.

پاسخی بگذارید

