«تمام مردم دنیا به یک زبان سکوت می‌کنند»

زمانی پرویز شاپور گفته بود: «تمام مردم دنیا به یک زبان سکوت می‌کنند.» و همۀ ما می‌دانیم که سکوت، با هزار زبان نگفته در سخن است. داستان «سکوت‌ها» سرگذشت عجیبی داشت. ماجرایش را در پست قبل گفتم و به قول شاعر بیشتر ازین درین باره حرفی برای گفتن ندارم. اما خوشحالم که سکوت را تاب آوردم. خراشی را که سانسور بر جان اثر ایجاد میکند را به جان نخریدم و بر میل خودم غلبه کردم و گذاشتم که کتاب در دورها منتشر شود؛ بی‌سر و صدا، ساکت. اما این سکوت ارزش آن را داشت. اما کیست که دوست نداشته باشد ببیند نگاه دیگران به چیزی که چند سال را شب و روز با ان گذرانده، با آدمهایش زندگی کرده، به آنها عشق ورزیده و گاه متنفر شده، چیست. دوستانی که علاقه مندند این صدا را بشنوند، اگر در ایران هستند می توانند در همینجا کامنت بگذارند یا به ایمیلی که در زیر می نویسم، مکاتبه کنند تا من بدانم چه تعداد کتاب از ناشر برای دوستانم تقاضا کنم و به دستشان برسانم. دوستانی که در خارج از کشور هستند این کتاب را می توانند ار کتابفروشی های ایرانی در کانادا و اروپا و بخصوص دو شهر استکهلم و گوتنبرگ تهیه کنند و در غیر این صورت با مدیر باشگاه ادبیات و یا ایمیل ناشر تماس بگیرند تا کتاب را برایشان ارسال کنم.
ایمیل من: mahbobehmim@gmail.com
باشگاه ادبیات: https://www.facebook.com/groups/BashgaheKetab/?ref=ts&fref=ts
ایمیل ناشر: nzeraati@hotmail.com

4 thoughts on “«تمام مردم دنیا به یک زبان سکوت می‌کنند»

Add yours

  1. ما که افغانستان هستیم چطور این کتاب را دریافت کنیم؟ خیلی دلم می خواست که یک نسخه اش را میداشتم.

    1. دوست عزیزم از طریق ایمیلی که در پست قبلی همین وبلاگ معرفی کرده ام میتوانید با ناشر برای دریافت کتاب تماس بگیرید. اگر برایتان مقدور نبود، باز به من بگویید سعی میکنم چندتایی برایتان بفرستم.
      مرسی از محبتت.

    2. دوست عزیزم. امیدوارم به زودی این کتاب به دست خودم برسد و بعد اگر مایل بودید برایتان ارسال میکنم.
      مرسی از محبتت.

پاسخی بگذارید

بالا ↑

