دیگر تمام شد .

چشم های عسلی پیرمرد دیگر چشم به راه کسی به در نمی ماند .

آن چشم ها دیگر به راحتی آب خوردن اشکش سرازیر نمی شود .

من حالا دیگر ریشه ای در این خاک ندارم .

تمام .

18 پاسخ به ‘

Add yours

  1. سلام
    سکسه های یک مست با چند لینک یک بداهه و » حوریه فقه خواند و حوری شد «
    بروز شد

    مثل جارختی بدون لباس

    روی تنهایی کمد بودم

    توی ژورنال های خیاطی

    من فقط چند جور مد بودم

    هر چه پوشیدم از تو قیچی شد

    منتظر حرف و نقدهایتان هستم

    ….نادعلی

  2. با درود فراوان و آرامش ابدي براي آن مرحوم

    مي دانم خلا وجود پدر به اين راحتي پر نمي شود و احساسي كه از اين فضاي خالي بوجود مي آيد تاب تحمل را از آدمي مي گيرد و سعي مي كند تا به نوعي اين انزجار از بي رشگي را به گونه ايي پر نمايد و مطمئنم شما بهترين راه را براي رهايي از اين حس بد پيدا مي كنيد.
    صبور باشيد و گذر زمان را تنها مرهم بر آلام خود قرار دهيد .
    بركت باشيد

  3. دوست بسیار ارجمند اگر چه مرگ حق است و کسی را از آن گریزی نیست . با این همه مرگ عزیزان بسیار اندوهناک و تلخ است و در سوگشان هم می باید با گریستن و ابراز همدردی های انسانی غم خود و سایر بازماندگان را سبک کرد . آنچه مهم است این است که ما بتوانیم یاد و خاطرات خوب و ارتباط معنوی با رفتگان عزیز خود را حفظ کنیم . صمیمانه با شما همدردی میکند . تا ریشه انسانی در خاک هست . ریشه شما و . . . همه در خاک است . روح زندگی بسیار نیرومند است . اندوه ها مثل طوفانی بر انسان می وزند گاه زمینگیرش می کنند ولی بالاخره هر طوفانی می گذرد . هر چند سخت . روح زندگی بسیار نیرومند است

  4. سلام خانم موسوی
    بسیار ناراحت شدم . از اینکه گنج احساسات رقیق و مهربانه پیرمرد در زندگی شما نیست با شما همدردی می کنم . باشد من بعد شادی های شما را ببینیم .

  5. سلام
    ضمن آرزوی شکیبایی برای شما، برای پدر مهربانتان آرامش و رحمت ابدی خداوند متعال، انبیاء و اوصیاء را مسئلت می نمایم.

  6. این جشنواره که ویژه ی شاعران و نویسندگان اصفهانی است در دو شاخه ی شعر و داستان برگزار می شود و شرکت کنندگان باید به شرایط زیر توجه کنند :

    1- بین 15 تا 25 سال سن داشته باشند. ( آثار دوستانی که خارج از این محدوده سنی باشند پذیرفته نمی شود )

    2- فقط آثاری که به صورت فایل word و از طریق پست الکترونیک و یا بر روی لوح فشرده ارسال شده باشند ، بررسی می شوند .

    3- موضوع جشنواره آزاد است.

    4- قالب آثار: شعر :کلاسیک و آزاد داستان : داستان کوتاه ( حداکثر چهار صفحه A 4 ).

    علاقه مندان به شرکت در این جشنواره ، در شاخه داستان حداکثر 2 اثر و در شاخه شعر حداکثر 3 اثر را به همراه کپی شناسنامه و تکمیل فرم اینترنتی به یکی از دو روش یاد شده حداکثر تا تاریخ 20 بهمن ماه 1387 به دبیر خانه جشنواره این جا شعر ، این جا داستان ارسال نمایند .

  7. تیکه ای از پالپ فیکشن یا قصه های عامیانه ـ دیوونه ی ماریا ـ قسمت چهاردهم

    … بودن با ماریا پارادوکس غریبی رو در من پدید آورد میلی که دوست داشت در اسارت ماریا بمونه و نیروئی که همواره در من نجوا می کرد ماریا جز زجر تدریجی و دهشتناک و روح سرگردانی بیش برام نیست و نخواهد بود . چنانکه بعدها فهمیدم اگه زودتر به نجوای الهام درونی گوش فرا می دادم اون همه سختی و رنج با ماریا بودن رو این روح دوازده ساله ام مجبور نبود تا دو سال تحمل کنه…

    آپم دوست نازنین و مهربونم

بیان دیدگاه

بالا ↑