پیروزی بزرگ

حال بچه ای را دارم که ذره ذره می خواهد راه رفتن را یاد بگیرد . می خواهد حرف زدن را بیاموزد و خیلی چیزهای دیگر . بلند شده ام و تاتی تاتی می کنم . دنیا برایم معمایی بزرگ است و هر گام به بلند کردن کوهی می ماند . بالاخره موفق می شوم راه درست کردن وبلاگ در این سایت را یاد بگیرم و درست می شود و پست اول بی آن که خودم چیزی نوشته باشم ظاهر می شود .اما این طفل ، این بچه نمی تواند جلوتر برود پاهایش را بسته اند و برای گفتن کوچکترین آوایی باید اول با دهان دوخته اش مقابله کند . بله ! ورد پرس به خاطر مشکلات فیلترینگ لاگ این نمی شود . یعنی من نمی توانم به صفحه ی اصلی خودم بروم تا نوشته هایم را در آن بگذارم . بلکه فقط می توانم اولین پست دمادم را که خودکار ارسال شده نگاه کنم ! چه باید کرد ؟ آن هم برای کسی که به زور توانسته با کامپیوتر ارتباط بگیرد و تمام دانسته هایش خودآموزی ست .
بچه دهان دوخته را باز می کند و نفس می کشد . حالا این فوران حرف ها ست که او را امان نمی دهد . این که انجام کوچکترین کارها در این جا به کندن کوهی شباهت دارد و چقدر وقت و انرژی خودمان و دولت مردانمان برای این بگیر ببندها هدر می رود . ما به نوعی و آن ها به نوعی دیگر و اگر نبود این بگیر و ببندها آیا این طفل بهتر و روان تر و با فصاحت بیشتری حرف نمی زد ؟ شاید برای این است که زبانمان این همه الکن شده !
دیگر این نوزاد چه بگوید جز این که : فاتح شدم / خود را به ثبت رساندم .

یک دیدگاه برای ”پیروزی بزرگ

  1. من چقدر عقب افتادم.خب بلگفا خوبیش این بود که آپ میکردید متوجه میشدم وبعدش هم قبلآ اینقدر سریع آپ نمیکردید. بهر صورت خوشحالم. ضمن اینکه از کلام ونوشته ها معلومه که حرفا سر باز کرده وفوران داره. پس بیشتر می ام.ضمنآ منهم همینطور یواش یواش چیزهایی یاد گرفتم. تازه شما کار بزرگتر وبهتری دارید میکنید

  2. دمادم جان؟ عزیزم اگر متن (نوشته) ت رو اول در نرم افزار WOrd تایپ کنی و بعد از تنظیمات فونت و راست چین کردن در wordpress تایپ کنی نوشته پست ت راست چین میشه . و دیگه اینکه وقتی صفحه تایپ پست بازه و پست ت رو مینویسی…سمت چپ صفحه یک گزینه ای هست به نام دسته ها :::: اونجا میتونی اسم دسته جدید رو بنویسی و بعد گزینه افزودن دسته را کلیک کنی… اینطور میتونی مطالب را دسته بندی کنی…در ضمن از قسمت کاربران روی شناسنامه شما کلیک کن در قسمت لقب اسم ت رو به صورت فارسی تایپ کنی و در قسمت نمایش نام برای همه انتخابش کنی … اینطوری اسمی که به عنوان نویسنده پست میشه » دمادم » به جای damadamm نوشته میشه ! ;)..باز هم اگر چیزی به ذهنم رسید میگم برات

  3. دمادم جان؟ عزیزم اگر متن (نوشته) ت رو اول در نرم افزار WOrd تایپ کنی و بعد از تنظیمات فونت و راست چین کردن در wordpress Paste کنی نوشته پست ت راست چین میشه .

  4. سلام دوستم…محبوبه جان برای دسته بندی پیوندها باید روی گزینه پیوندها ( پائینتر از نوشته ها، رسانه و بعد هم پیوندها) کلیک کنی….زیر گزینه های ویراش ….Add new…. و پیوند دسته ها رو نشون میده…. بع د باید روی پیوند دسته ها کلیک کنی…. بعد از کلیک روی پیوند دسته ها صفحه مربوطه باز میشه …. تو قسمت Add Link Category….. اسم دسته (مثلا دوستان، سایت های ادبی و ….) رو مینویسی و بعد هم گزینه افزودن دسته تازه .رو میزنی … دسته مربوطه ایجاد میشه…برای اضافه کردن لینک سایت مورد نظر در دسته مربوطه روی زیرگزینه Add new از منوی پیوند کلیک میکنی بعد از نوشتن اسم سایت و لینکش در قسمت دسته ها ، دسته مورد نظر رو تیک میزنی . بعد هم گزینه افزودن پیوند رو کلیک میکنی دوست جانم… باز هم اگر مشکلی بود ما در خدمتیم 😉

  5. سلام محبوبه جان..خوبی عزیزم؟؟ رخساره هستم .. البته رویا اسم اصلی مه ها ;)… ببین این کامنت رو تأئید نکن لطفا بزار خصوصی بمونه….فقط اینکه یاهو من رو ادد کن فکر کنم اونطور بهتر بشه کمکت کنم عزیزم . royagp@yahoo.com
    در ضمن..مطمئنی برای دسته بندی پیوند ها مراحل رو همانطور که برات گفتم رفتی؟ این روش کاره..نمیدونم چرا با مشکل مواجه شدی. دوباره امتحان کن ببین کدوم قسمت مشکل داری . اگه هم نمیتونی برای من آفلاین بزار و خودت رو معرفی کن..حتما باهم صحبت میکنیم

  6. دوستم…من قالب وبلاگ خودم رو مثل وبلاگ تو تغییر دادم… حق با تو بود..به خاطر قالب نمیتونستی تغییرش بدی…باید قالب رو عوض کنی فکر کنم !

پاسخی بگذارید

